Dienstag, 6. Juli 2010

Les ballerines

Meine drei Ballettfotos habe ich auf hochwertigem mattem Papier ausgedruckt und ich finde, dass sie so sehr schön wirken. Wenn ich sie sehe, dann freue ich mich jedes Mal wieder, hinter der Bühne dabei gewesen zu sein...ein wirklich magischer Moment! Und falls ihr Ballett ebenso so sehr liebt, dann könnt ihr die Drucke hier finden. Ich werde sie auch noch einzeln einstellen.
I have printed my ballet-photos on high-quality matte paper and I think that they look very beautiful this way. Whenever I see them I'm glad to have been there behind the scenes...a magical moment! And if you also love ballet as much as I do then you can find the prints over here. I will also list them individually.



Ich liebe das Tanzen so sehr und vielleicht werde ich nun selbst auch endlich einen Kurs in der Ballettschule meiner Kleinen besuchen! Klassisches Ballett habe ich zuletzt mit ca. 12 Jahren gemacht...
I love dancing so much and perhaps I will finally also take a class in my daughter's ballet school! The last time I made classical ballett I must have been about 12 years old...

Kommentare:

  1. Beautiful - all I remember from high school is Ich liebe dich ;-)

    AntwortenLöschen
  2. These ballet-photos are really pretty! I always have this thing for classical ballett tho my mama didn't sign me up for any class when i was young but instead she signed me to piano lessons. :) Have a lovely merry happy day and love to yoU!

    AntwortenLöschen