Montag, 17. Mai 2010

May Giveaway Day!



Ja, ich bin bei dieser wundervollen Aktion auch dabei! Und verlosen möchte ich einen transparenten Umschlag gefüllt mit vier meiner großen Postkarten mit den romantischen Ranunkelmotiven!
Yes, I will participate in this wonderful Giveaway day! I want to offer you a transparent envelope filled with four of my big postcards with my romantic ranunculus/buttercup photos!





Am 20. Mai wird die glückliche Gewinnerin oder auch der Gewinner gezogen und dann gehen die Karten bis zum 24. Mai auf die Reise. Egal wohin. Ich werde meine Karten auch in die fernsten Winkel dieser Welt hinaussenden ;-)
On May 20 you will know who is the lucky winner and I will ship the cards anywhere(internationally) until May 24!



Wenn ihr mitmachen wollt, dann hinterlasst bitte einen Kommentar auf meinem Blog. Interessieren würde mich z.B., wie ihr meinen Blognamen findet und ob ihr denkt, dass er als Label für meine Fotos und Karten geeignet wäre? Oder auch ein allgemeiner Kommentar zu meinem Blog und vielleicht, was ihr denkt, was man aus meinen Fotos außer Karten noch machen könnte. Seid kreativ und macht mit, ich freue mich schon sehr auf eure Kommentare!!!
If you want to take part, please leave me a comment on my blog. I would like to know e.g. how do find my blogname? Would it be nice as a label for my photos and cards? Or I would like to get comments about my blog in general and perhaps you also have ideas about what I could make out of my photos besides printing them as cards. Be creative and participate and I am looking forward to reading your comments!!!

And the winner is:

True Random Number Generator
Min: 1
Max: 169
Result:
22
Powered by RANDOM.ORG

Kristin (seemommysew)!

Congratulations!!!

Kommentare:

  1. Meine Liebe!
    Kar mache ich bei deiner Velrosung gerne mit. Deinen BLognamen finde ich super und du solltest daraus auf jeden Fall ein Label machen! Liebe Grüße und einen schönen Wochenstart, Anna

    AntwortenLöschen
  2. ..bevor ich in den Lostopf springe...deinen Blognamen finde ich nicht nur bezaubernd sondern verbinde ihn auch automatisch mit soooo wunderbaren Photos.....seuffz....mein urteil ist deshalb evtl. nicht ganz neutral :)
    ....
    glg und eine schöne Woche wünscht Annette

    AntwortenLöschen
  3. Oh die Ranunkeln sind toll. Ich hab grad ganz ähnliche auf meinem Schreibtisch stehen. 1000 Mal schöner als die schnöde Rose.
    Ich nehme gerne an der Verlosung teil.

    Ich find deinen Namen toll. Deine Fotomotive könnte ich mir auch gut als Geschenkpapier vorstellen, falls das realisierbar wäre.

    Liebe Grüße, Nicole

    AntwortenLöschen
  4. Bei Deinen Ranunkeln kann ich nicht nein sagen - die sind so schön!

    Einen ganz lieben Gruß von
    myriam.

    AntwortenLöschen
  5. Deine Karten sind wunderschön! Dann hüpf ich mal los un hoffe auf etwas Glück :-)

    GLG sylvi

    AntwortenLöschen
  6. Moin!
    Oh, ich liebe Ranunkeln- am Wochenende wurden gerade drei niegelnagelneue Pflänzchen in den frisch gezupften Vorgarten gepflanzt. Wenn das kein Wink des Schicksals ist.. ;-)
    Liebe Grüße von
    Kathrin

    AntwortenLöschen
  7. Your cards are beautiful - I think your blog name is so pretty and would be great for labels....you could try and make calendars with your photos too - they are so pretty!

    AntwortenLöschen
  8. ich finde deinen Blognamen so passend- er wird mit den Fotos die du dann zeigst absolut bestätigt- ihr seid sozusagen aus einem Guss:-)

    Du könntest ausser Karten noch Geschenkanhänger machen. dann finde ich es auchimmer schön einfache Ringbücher mit einem solchen Cover zu versehen. Die kannmanauch gut verkaufen. Ob sie nun als Collage darauf sind oder als einzelnes Bild. Du könntest als langfristiges Projekt einen Kalender erstellen. In kleiner Auflage und ihn hier deinen Bloggern verkaufen. Wir könnten, wenn wir an einer Verlosung bei dir teilnehmen, als Auflage haben dich mit dem Angebot der Kalende rzu verlinken und dann evtl. auch selbst einen gewinnen.

    So- nunspringe ich aber auch in den Lostopf und hoffe das mich das Glück ereilt von deinen Karten in meinen Händen zu halten.

    Kannst ja mal sagen was du von den Gedanken hälst. Habe dich nun auch mit meiner Seite verlinkt.

    Liebe Grüße

    Ina

    AntwortenLöschen
  9. Ha! Wusste ich's doch, dass es sich lohnen wurde bei alle Give Away blogs mal reinzuschauen! Eine der schönste Sachen an dieser Aktion von Sew Mama Sew ist, dass man schöne, kreative, neue Blogs für sich entdeckt.
    Hmmm, andere Anwendungen für deinen wunderbaren Fotos - vielleicht auf Melaminteller?, Magnete, Geschenkpapier, Buttons, als Buch/Albencover, Geschenkanhänger, Umschlag für Notizhefte, Kalender...viel Erfolg!

    AntwortenLöschen
  10. Deine Fotokarten sind superschön, ich mag Ranunkeln auch sehr gerne.
    LG Daniela

    AntwortenLöschen
  11. Wunderbare Blumen. Wunderbare Karten. Vielleicht könnte man auch Lesezeichen aus Deinen Bildern machen, denn die Karten soll man ja eigentlich verschicken/verschenken, so hätte man auch etwas für sich selbst. Gruß Friederike

    AntwortenLöschen
  12. Da mache ich gern mit - die Karten sind traumhaft!
    LG Elke

    AntwortenLöschen
  13. Jetzt oute ich mich mal als regelmäßige stille Leserin. Deinen Namen finde ich total hübsch.
    Vielleicht kann man auch große Leinwände mit deinen Bildern beziehen/bedrucken, so wie du es mit den zweien schon gemacht hast. Also ich hätte da schon ein paar Motive im Auge.

    lg von der nun geouteten Stephi

    AntwortenLöschen
  14. I just love peonies - and your cards are so pretty. Good luck developing your photography / blogging business!

    AntwortenLöschen
  15. Liebe Bea,
    dein Blogname ist wunderschön und eignet sich auch perfekt für ein Label.
    Eine Idee? Die Karten laminieren und als Platzset/Unterlage? Ach dafür sind sie fast zu schade.
    Schwärm!!! :-)
    Liebe Grüße
    Ulrike

    AntwortenLöschen
  16. Ranunkel sind auch meine Lieblingsblumen + die Fotos wunderschön!!!
    Die hätte ich gern um damit mein Wohnzimmer zu verschönern ;)
    Toller Blog - ein Augenschmaus.

    LG aus Spanien
    Sylvia

    AntwortenLöschen
  17. Lieben Dank für eure vielen Kommentare und Anregungen. Es ist schön, auch mal etwas von manch einer "stillen" Leserin zu hören :-)

    Thank you for visiting my blog and leaving such nice and helpful comments :-)

    Love

    Bea

    AntwortenLöschen
  18. Na da mache ich doch mit und hüpfe in den Lostopf.
    Deine Ranunkeln schauen traumhaft schön aus und würden sicher auch als Poster was hermachen. Happy Giveawayday!

    lg
    Michaela

    AntwortenLöschen
  19. Beautiful photography! Love the name, as I speak French :)
    I think you could make bookmarks, larger prints and so forth...
    I'm doing the Sew Mama Sew giveaway too~be sure to stop by :)

    AntwortenLöschen
  20. oh wow! your photos are amazing and your blog is very inspirational!!

    Feel free to head over to my giveaways too
    www.tonicoward.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  21. Ähm, wir heissen ja fast gleich, fällt mir gerade auf.
    Ich finde ihn zu schwer zu merken, deinen Namen jetzt, so als Kunde.
    Was könnte man noch mit deinen schönen Fotos machen? Hmmm, Kissenhüllen bedrucken, Stoffe bedrucken, auf Vorhängen könnte ich ihn mir sehr gut vorstellen.

    By the way...möchte gerne bei deiner Verlosung mitmachen :-)

    Hari

    AntwortenLöschen
  22. Those are just gorgeous!
    And feel free to visit my giveaway too! http://seemommysew.wordpress.com
    seemommysew @ gmailDOTcom

    AntwortenLöschen
  23. Ich mag ja deine Ranunkelfotos (und auch die anderen) total. Deine Verlosung erinnert mich wieder daran, dass ich bei dir "shoppern" wollte. Vielleicht habe ich ja auch mit der Verlosung Glück.

    Ich könnte mir die Fotos auch gut gerahmt vorstellen. Oder als Einband für ein romantisches Buch. Oder als Untersetzer beim Frühstück. Oder als Frühstücksbrettchen selbst. Oder als Motiv auf einer wunderbaren Teekanne/-tasse. Oder auf einem leichten weißen Vorhang (ich sehe ihn gerade vor meinem Auge im Wind wehen)...

    Viele Grüße

    Anke

    AntwortenLöschen
  24. Hallo du Liebe,
    deinen Namen vom blog und auch deinen blog finde ich zauberhaft und passt genau zu dem was du zeigst und was du machst! Toll, dass du mitmachst und ich würde mich sehr drüber freuen, deine tollen Karten zu gewinnen,
    gggvl
    Heike

    AntwortenLöschen
  25. I so love your photography. it has an old-world charm about it. I can see your photo's looking fabulous on canvas and hanging on a wall. Or perhaps you could print them onto fabric, and make cute handbags with the fabric or use it as a feature on a skirt?

    AntwortenLöschen
  26. Thank you for the chance to win! Your cards are beautiful.
    I love your blog name, although I have no idea what it translates to! It looks beautiful.
    lisadpope@yahoo.com

    AntwortenLöschen
  27. I love these & I think your blogname is very nice.

    You could print your photos on playing cards. They are beautiful!!

    My email is heidi[dot]cipriano[at]gmail[dot]com

    Thanks for the wonderful opportunity!

    AntwortenLöschen
  28. Traumschöne Karten. Ranunkeln sind aber auch herzig schön, eine meiner Lieblingsblumen.

    LG Rike

    AntwortenLöschen
  29. love your pictures...so pretty! have you considered making prints out of them? I bet you'd do well on Etsy with them!

    AntwortenLöschen
  30. I'm drooling - these images are amazing. You are so talented! Wonderful!

    I think Libellule is a sweet name for a craft/photography shop/company.

    Have you thought about making canvas prints available? Or prints in general? What about shirts? Or fabrics?

    AntwortenLöschen
  31. I love your photos. The cards are very pretty almost too pretty to send out may just keep for myself. :)
    lbroadstreet(at)tds(dot)net

    AntwortenLöschen
  32. Also, ich finde deinen Namen sehr passend. Er klingt leicht und beschwingt, so wie deine Bilder eben auch sind. Allerdings muss ich mich einer Vor-Schreiberin anschließen - er ist schwer zu merken. Einfacher wäre z.B. "nur" Libellule. Deine Fotos könnte ich mir auch gut in einem Kalender (mit pastellfarbenen Hintergrung) vorstellen und natürlich als große Leinwand. So, nun hüpfe ich auch noch in den Lostopf!
    LG Sonja

    AntwortenLöschen
  33. gorgeous!
    http://justeventeux.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  34. Those are beautiful! I would love the prints as bookplates or labels. Gorgeous!

    AntwortenLöschen
  35. very pretty blog name. it would be great on labels and cards. your photos are beautiful! they would make nice stationery and calendars.

    AntwortenLöschen
  36. Your photos are beautiful. Could you make posters? Or a framed picture? Thanks for entering me in your wonderful giveaway.

    AntwortenLöschen
  37. What a fun giveaway - could mount your photos on wood blocks to make them more of an art piece. Scan and then print onto fabric to incorporate into sewing projects...

    AntwortenLöschen
  38. gerne will ich teilnehmen!
    sehr schöne karten und überdies ein sehr netter blog!!

    AntwortenLöschen
  39. Hello,
    Your photographs are just beautiful - you are a very talented artist! I would be honored to win your prize!
    You should take a look at this site:

    http://www.etsy.com/shop/sarahjanestudios

    Sarah Jane is a children's illustrator, but she has many ideas for her work in the ETSY shop. You could get some ideas for your work by looking at what she sells. Notecards, calendars, even stickers (maybe as address labels or mailing stickers) would be an idea.

    I wish you much success with your work - I've become a follower to see your progress. I'm glad to have found you through this giveaway day.

    AntwortenLöschen
  40. Such pretty photos! Renunculas are one of my all-time favorite flowers! Thanks so much for the giveaway!

    AntwortenLöschen
  41. Ich liiieeebe deine Bilder, vor allem die Blumenbilder! Und die Karten sind sowieso traumhaft. Ich hopse in den Lostopf!
    Dein Blogname ist toll, ma chère.
    Und Postkarten sind schon eine gute Idee finde ich, vielleicht Bilder? Geschenkpapier ist schwer, oder?
    Love
    Anneke

    AntwortenLöschen
  42. ich finde deinen blog wunderschön und deine fotos einfach exquisite!!
    ich finde sehr wohl dass sich der name als "label" auf den karten gut eignen würde - er ist echt etwas besonderes.
    was du noch machen könntest: vielleicht book covers?
    nadescha
    mail@cheekyapple.com

    AntwortenLöschen
  43. der Blog ist eine klasse Idee, der Name gefällt mir auch

    AntwortenLöschen
  44. These photos are beautiful! I don't know the translation or pronunciation of your blog name, but it does look great! I would ese it on your cards for sure!

    AntwortenLöschen
  45. Your photos are beautiful. I was looking at some of your past posts and love the tulips in the rain, gorgeous. Tulips are my favorite flower.

    Carolyn

    AntwortenLöschen
  46. Wenn ich sie nicht schon hätte,
    würd ich natürlich mitmachen...
    aber so drück ich allen die Daumen :o)

    Liebe Grüße
    alex.

    AntwortenLöschen
  47. I enjoy the light, airy "feel" of your blog. The layout and the colors are not too overpowering or busy or distracting. I would be honored to recieve any of your prints - they are so lovely!

    AntwortenLöschen
  48. I like your blog name, it would be great as a label for your photos. I think you could sell bigger prints of your work or print them on magnetic paper or use them in jewelry some how.

    AntwortenLöschen
  49. Your photos are beautiful! Raindrops on Tulips I just love. I would love a large one to frame and put up in my house. Love the close ups! Reminds me to stop and enjoy all the little things around me!

    AntwortenLöschen
  50. Your pictures are stunning!! I think they'd make nice large prints, too. Thanks for the giveaway! :)

    carrieljv(at)gmail.com

    AntwortenLöschen
  51. ich finde deine fotos super schön! Sie sind romantisch und verträumt irgendwie :) Dein Name ist auch besonders und irgendwie, frag mich nicht warum, meine innere Stimme sagt mir, das die Bilder und dein Name zusammen passen! Dein Name erinnert mich nämlich an Blumen und wunderschöne Motive wie diese!

    lg liz

    AntwortenLöschen
  52. I love your photos.
    Another idea is to transfer them onto fabric or use them as part of a collage/painting

    AntwortenLöschen
  53. What about bookmarks? Or giftwrap? Or coasters?

    AntwortenLöschen
  54. Hallo!! Ranunkel sind meine Lieblingsblumen!!!

    You should consider making fabric out of your photographs...I love photographs on fabric, I love ranunculus flowers, I'd buy it in an instant!
    Here's where to do it: http://www.spoonflower.com/

    Liebe Grüße von den USA,
    Susie

    AntwortenLöschen
  55. The photos are beautiful. Maybe you could make 5x7" prints for people to frame

    AntwortenLöschen
  56. Your photographs are beautiful! I would love to frame them and hang them as prints! I found your blog through the Sew Mama Sew giveaway day!

    AntwortenLöschen
  57. Oh, ich liebe Ranunkeln! Und die Deinen sind
    sooo schön!

    Da muß ich mein Glück gleich mal versuchen.

    Liebe Grüße, euli

    AntwortenLöschen
  58. What lovely cards. I think you should use your name as a label - definitely! I think you could also add your photos to pillows or bags - how cute would that be?

    AntwortenLöschen
  59. Was für hübsche Postkarten! Der Name hat sicherlich was für ein Label, auch wenn ich Probleme hätte ihn mir zu merken ;) Deine Fotos könnte ich mir super als Tassenuntersetzer, Kalender, Magneten oder Schlüsselanhänger vorstellen.

    bytesizedpieces (at) gmail.com

    AntwortenLöschen
  60. Ich bin verzaubert ! Das schönste an dieser Aktion ist (wie ich finde) dass man auf so viele liebevolle unentdecke Blogschätzchen wie deinen stößt und seine Blogrunde ganz automatisch erweitert :-) Ich bin dann wohl ab heute öfters da..und natürlich hätte ich zu gern diese Tollen Karten mit meinen allerliebsten Lieblingsranunkeln...eine zauberhafte Blume.

    LG Mila

    AntwortenLöschen
  61. Beautiful stuff!
    billington5@yahoo.com

    AntwortenLöschen
  62. ranunkeln sind meine lieblingsblumen, könnte mir das ebenfalls gut gerahmt als fotofolge vorstellen.
    und der name ist Formidable!

    AntwortenLöschen
  63. Wow! I love those flowers!
    I think as card they are perfect, but you could do some coasters as well.
    thanks!
    escuishi(at)hotmail(dot)com
    http://hello-my-little-world.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  64. i LOVE ranunculous! i didn't know until i went to a garden store and described them to all of the workers until one finally said "ranunculus!" this was just last week, so i think finding your blog is a sign that they are now my favorite flower. you have beautiful photos, and i'll take a look around your blog more now.

    AntwortenLöschen
  65. The cards are beautiful- I would love to win! I don't speak German so I don't know the meaning of your blog name, but it sounds pretty!
    teresacline2001(at)yahoo(dot)com

    AntwortenLöschen
  66. Your blog name is lovely, but a little bit long. I think your photographs are beautiful, and are wonderful as cards. Perhaps they would also make good placemats for children? I am not sure, and I am sorry I cannot be of more help.

    urchiken at gmail dot com

    AntwortenLöschen
  67. Great Giveaway. Your blog is beautiful!
    Ich liebe es
    Thanks for the giveaway

    AntwortenLöschen
  68. ou hier muss ich unbedingt mitmachen, ich liebe ranunkeln. das sind mit abstand die mir liebsten blumen - ach was wär ich glücklich wenn ich die gewinnen würde...
    und als anregung, das format de bilder lässt ja ein wenig an brettchen erinnern, würden sich sicher auch gut als solche machen. ach was hätte man da für einen schönen tagesbeginn - ranunkeln auch im winter!
    liebe grüsse
    lene

    AntwortenLöschen
  69. your photos are so beautiful, they make really lovely cards,
    Kellyx

    AntwortenLöschen
  70. Dein Name, deine Bilder. Alles Perfekt.

    AntwortenLöschen
  71. Your blog name is beautiful. And I think you could just print your photos to be framed because they are stunning! My email is in my profile. Thanks for posting!

    AntwortenLöschen
  72. Your cards are beautiful. I love your work.

    nhsarab at yahoo dot com

    AntwortenLöschen
  73. Thank you for the generous giveaway. Your photos are gorgeous; I think some larger prints would be great.

    AntwortenLöschen
  74. Deinde Fotos sind wunderbar bezaubernd und ich mag sehr gerne alles was französich ist. Der Name deines blogs passt sehr gut zu diesen zarten Bildern.Gut gewählt.

    LG claude ;-)

    AntwortenLöschen
  75. these are beautiful-and i just planted ranunculus in my garden yesterday!

    AntwortenLöschen
  76. Your cards and blog are beautiful. Keep up the great work!

    Lori
    kirudaze@gmail.com

    AntwortenLöschen
  77. Your photography is stunning! The pictures would be lovely as artwork, printed on a feminine shopping bag, or as stationary.

    Good luck in your business venture!

    AntwortenLöschen
  78. These are such beautiful cards. Thanks for the giveaway.

    AntwortenLöschen
  79. Beautiful!!!!! i love ranunculus :)

    AntwortenLöschen
  80. Ich habe deinen Blog erst jetzt entdeckt und bin hin und weg von deinem Talent!! Deine Fotos sind einfach großartig!
    Und aus deinem Blognamen solltest du unbedingt ein Label machen!!

    Zu weiteren Verwendungszwecken fallen mir spontan Kalender, Notizbuchcover und großformatige Drucke auf Leinwand ein ...

    AntwortenLöschen
  81. Lovely! Could you print them on canvas over a frame? They'd look simply amazing as a set of canvasses!

    AntwortenLöschen
  82. I love your photos! They are incredible. I can see them decoupaged onto canvas or wooden blocks that would stand away from the wall a bit when hung. I hope I win your cards!! resQme015@gmail.com

    AntwortenLöschen
  83. Your photos are amazing! I just saw a gal at a craft show that made her photos into "photo blocks". Your pictures would look great like that! Thanks for the giveaway, I hope I win!
    Kristie
    simplystylishdesigns.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  84. Your cards are exquisite. The photos would be beautiful fabric, don't you think? I would definitely see a quilt made of such pretty, pretty images.
    Darcey
    quilting_dove@hotmail.com

    AntwortenLöschen
  85. These are my very favorite flower. Thank you for participating in the giveaway.

    AntwortenLöschen
  86. I dont know what your blog name means, but it is very pretty sounding. Very aesthetically pleasing.

    AntwortenLöschen
  87. beautiful cards and a nice name!

    AntwortenLöschen
  88. These photos are so delicate and lovely. I would love to have one blown up big as a framed poster.

    AntwortenLöschen
  89. I love to collect note cards and still believe to write a letter than sending email. Those would make a wonderful addition to my collection. Here is to winning!

    AntwortenLöschen
  90. These are beautiful - I would love to see them printed on huge canvas to be the main focus of a room :)

    Sarah0587 AT yahoo DOT com

    AntwortenLöschen
  91. Oh I love ranunculus flowers!
    And I do love your blog name and header - definitely would be fantastic and very catchy for a store/business name and design.

    You could do all sorts of things with your wonderful photos. You could make art prints for home decor, postcards, print them on wedding favour boxes, bookmarks, stickers - the list is endless!

    debyeo at hotmail dot com

    AntwortenLöschen
  92. these cards are just beautiful - thanks for the chance to win i'll have my fingers crossed!

    i am also participating in the giveaway, id love for you to visit me also and enter:
    http://jkcreations1.blogspot.com/2010/05/world-giveaway-day.html

    Thanks

    AntwortenLöschen
  93. Stunning work. I'd be delighted to win.

    AntwortenLöschen
  94. I love your pictures, they are so lovely! I think you should have them printed on tote bags or some notebooks. Thanks for the giveaway!

    AntwortenLöschen
  95. You have a very beautiful giveaway going.
    The first thought of your blogs name was that it is romantic, and that seemed to fit your craft very well.
    Have you thought about making your photographs into greeting cards before? Just a thought.
    I'm currently adapting mine to several crafts.

    AntwortenLöschen
  96. Those are so beautiful! I'd love them on canvas.

    AntwortenLöschen
  97. I love ranunculus, I almost used them in my wedding. I think you print your photos as larger prints for framing, or even smaller as business cards or bookmarks.

    AntwortenLöschen
  98. Oh so beautiful! I love flowers.

    I think they would make beautiful necklaces like these: http://www.etsy.com/listing/46579767/paris-locket?ref=sr_list_19&ga_search_query=photo+necklace&ga_search_type=handmade&ga_page=&includes[]=tags&includes[]=title

    Jenny
    jenny(@)ykwc(.)net

    AntwortenLöschen
  99. Your photos are simply stunning!!

    xo Steph

    AntwortenLöschen
  100. Your photos are gorgeous. I love these flowers and can also imagine them printed on fabric to make shopping bags or handbags as well as art prints in larger sizes on paper or canvas. I think your blog name is beautiful as a website/company name. Thank you for the giveaway!

    AntwortenLöschen
  101. Thank you for leaving a translation for us.
    How about making a coffee book at http://www.hotprints.com/ where you can make free photo book ;)

    AntwortenLöschen
  102. I love your blog!

    andinlovescambria.blogspot.com

    andyland23@gmail.com

    AntwortenLöschen
  103. Hallo,
    ich bin bekennender Ranunkel-Fan...in allen Farbnuancen. Da besteht es sich von selbst, dass ich deinen Blog nur zauberhauft nennen kann!

    Liebe Grüße sendet Claudia
    frauknopf@gmx.de

    AntwortenLöschen
  104. These are gorgeous photos and I love your blog name it seems excatly right for a photography label too. As well as all the art/canvas type ideas you could certainly make interesting magnets. You could sell them in collections - food, flowers, tulips... like a collection of 9 little magnets displayed like minature art. Beautiful giveaway!

    AntwortenLöschen
  105. Solch ein Auge für "das Foto" ist nicht erlernbar. Wunderschöne Fotos - herzlichen Dank für das öffentliche ausstellen.
    Liebe Grüße aus Obb. Heidi H.

    AntwortenLöschen
  106. Your name is so pretty, I would keep it! :D
    I LOVE your photography. Major heart palpitations here!
    There are lots of things you could make with your photos - calendars, mouse pads, mugs, t-shirts! Take a look at cafe press or something like that to see the possibilites.
    Thanks for a lovely giveaway!

    AntwortenLöschen
  107. Wunderschöne außergewöhnliche Karten! Da mache ich gerne mit!

    AntwortenLöschen
  108. I found you thru giveaway day...and I love the name (would like to know the english translation of it)

    Your photos are SUPERB...my hubby is also a amateur photographer but has a talent for it.

    Post cards are nice...greeting cards better, but they can also be used with different "transfer" techniques and put on things with a transparent look like lamps (glass) or vases, or in mixed media art.

    tha gal above me is also correct for mouse pads etc..."Cafe press' is a great online company that you might be able to hook up with.

    Thanks for this opportunity.
    Susan (in NJ, USA)

    AntwortenLöschen
  109. I am now a follower also :)
    Susan

    AntwortenLöschen
  110. Ich liebe Postkarten. Gerne mache ich mit.
    lg
    Ingrid

    AntwortenLöschen
  111. da bin ich gerne auch dabei :)

    Liebe Grüße
    Mel

    AntwortenLöschen
  112. Oh, meine Lieblingspostkarten :)! Da mache ich doch gleich mit.

    Deinen Blognamen finde ich süß und chic zugleich - perfekt!

    Liebe Grüße, Nadine
    herz-allerliebst.de

    AntwortenLöschen
  113. Hatte ich schon erwähnt, dass ich Ranunkeln liebe?! Deine Fotos sind wunderschön, auch Dein Blogname klingt klasse..wenn man weiß, wie man ihn aussprechen soll *lol*

    LG
    Nicole

    AntwortenLöschen
  114. Lovely cards and photography. I can see the cards placed in a shower box and hung up on the wall. Perhaps as coasters or printed onto fabric (for a shawl).
    Thanks for the giveaway.

    Ann
    oceanian@lycos.com

    AntwortenLöschen
  115. Lovely cards and photography. I can see the cards placed in a shawdow box and hung up on the wall. Perhaps a coaster or printed onto fabric (for a shawl).
    Thanks for the giveaway.

    Ann
    oceanian@lycos.com

    AntwortenLöschen
  116. Your photos are gorgeous! I found your blog through the Sew Mama Sew giveaway list. I see you have a lot of good suggestions already -- sorry, I can't think of anything new to add! Thanks for the giveaway! realbeal-at-gmail-dot-com

    AntwortenLöschen
  117. Those photos are beautiful! So is your blog name, although I must confess, I don't speak French and wouldn't know how to pronounce it. If you had your photos in a collection, like a calendar, I would snap them up in a minute! Thank you for the giveaway.
    scarletteandcinnamon(at)gmail(dot)com

    AntwortenLöschen
  118. Your blog is lovely. It's nice that you have a white background to highlight your photos. I like your header too. Your photos are so stunning, perhaps it would be nice to see them in a larger size.
    Angela

    AntwortenLöschen
  119. Toller Blog, den ich gerade erst entdeckt habe!! Und soo schöne Karten, da mach ich gerne mit!
    LG
    Tinka

    AntwortenLöschen
  120. I love the name of your blog - it's so pretty!
    Could you print your beautiful pictures onto fabric - maybe bags or something??

    Gill

    AntwortenLöschen
  121. What a wonderful blog! I think these images could be used in a variety of ways. Postcards are perfect though! I'm at meg(dot)thurgood(at)gmail(dot)com!

    AntwortenLöschen
  122. So pretty and delicate looking; what beauty!

    AntwortenLöschen
  123. Lovely cards. My suggestion is to use only LIBELLULE, that's enough.......

    http://busybeefree.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  124. The name is lovely and matches the aesthetic of your cards. I wonder if you could have your photos put on journals? They're so lovely.

    AntwortenLöschen
  125. So pretty! I tried to grow some of these flowers, but they didn't make it.

    I don't know about your name, but I think the photos would make great notecards or maybe even a deck of playing cards.

    AntwortenLöschen
  126. your photos are beautiful. I found you through sew mama sew. Thanks for the great giveaway.
    simply.simon.sisters(at)gmail.com

    AntwortenLöschen
  127. These are beautiful! I know that I will use them quickly... Thanks for the great giveaway!

    AntwortenLöschen
  128. the photos are so beautiful, they would make a nice calendar or wallpaper or notepads. i came here from sewmamasew, thanks for hosting the giveaway!

    AntwortenLöschen
  129. Beautiful photos! They would also be lovely prints (8 x 10's, etc)
    I really like your name, you could even just use Libellule for your trademark.

    fruitandfoliage@gmail.com

    AntwortenLöschen
  130. please enter my name in your lovely drawing, ladycolmn(at)aol(dot)com from Florida Gulf Coast area.

    AntwortenLöschen
  131. I think ranunculus are just breathtaking! I like your blog name, though I don't think I will be able to remember it because I don't speak German! I think your pictures could be on the covers of little notebooks also. Thank you for the giveaway!

    AntwortenLöschen
  132. what about printed on canvas?

    Please enter me in the draw and don't forget to enter mine:
    http://tinyurl.com/34k4cgd

    AntwortenLöschen
  133. Your photos are gorgeous and I think they are perfect for cards. I think they would be perfect for wall prints as well. Once you get your brand out there, I think you would not lack customers. I have looked at Etsy for thank you notes and I did not find any that I would consider buying, but yours are quite beautiful. I love your blog name and think it would be good brand name. I looked around your site and found it to be well organized, neat, and aesthetically pleasing.

    AntwortenLöschen
  134. Hallo,
    Dein Blogname ist wunderbar melodisch und passt sehr gut zu Deinen Bildern.
    Als ich die Ranunkeln sah, kam mir sofort ein Druck auf Leinen in den Sinn!
    Ich freue mich, diesen Blog gefunden zu haben.
    LG, Mel

    AntwortenLöschen
  135. I can picture these as really nice name card for garden parties, and as big prints hung on the wall. I could also see these used as garden party invites, or maybe even sytlized for wedding invites. so many possibilities!
    absolutely lovely images.
    alli b
    allisonbright{at}gmail.com

    AntwortenLöschen
  136. I think your blog name totally lends itself to the same prettiness of these cards!great giveaway! crossing my fingers!

    AntwortenLöschen
  137. Your photos are beautiful!

    maxandellie at gmail dot com

    AntwortenLöschen
  138. I like the idea of integrating your photos into other bigger art projects.

    And I like the blog name, though I have no idea what it means!

    AntwortenLöschen
  139. Your photography is beautiful. Thanks for doing the giveaway.
    Anna
    lassothemoonshop@gmail.com

    AntwortenLöschen
  140. What beautiful photographs! Such delicate colour. I found your blog through the Sew Mama, Sew website.

    Ashley.
    acalder@cogeco.ca

    AntwortenLöschen
  141. Oh so lovely :) How about larger prints??? Good luck!

    AntwortenLöschen
  142. These are so beautiful.. i would love them as a large print above my bed. Thanks so much

    AntwortenLöschen
  143. ich bin hier reingestolpert und total begeistert. Wunderschöner Blogname und die Bilder sind traumhaft! Ich könnte mir sie als Fototapete oder auf Leinwand vorstellen. Auf jeden Fall sind sie ein richtiger Hingucker!
    LG
    Christina

    AntwortenLöschen
  144. Hello! So pretty.. wall hangings on fabric? magnets.. somehow get those pictures on shirts or bags? Just prints for wall decorations.
    camistewart@hotmail.com

    AntwortenLöschen
  145. oh mann, 150 kommentare!!! wahnsinn!
    ich grüße dich ganz herzlich, deine Karten sind mal wieder wunderschön!
    viele liebe grüße, melanie

    AntwortenLöschen
  146. oh...what a lovely giveaway Bea~~!

    AntwortenLöschen
  147. Ich freue mich für dich sehr, das die Idee so gut angekommen ist! Die Karten sind wirklich toll und ich muss dringend einen passenden Rahmen finden. Viele liebe Grüße, Jana

    AntwortenLöschen
  148. Your photos are very beautiful. I think I would not use them as cards but frame them and put them on my wall. Your blog name sounds very soft and think you should use it as a label.

    AntwortenLöschen
  149. Lovely flowers, beautiful cards...
    And the blog's name is sooooo sweet !

    AntwortenLöschen
  150. your photos are beautiful!
    i would use them as pictures and frame them and hang them
    thanks!

    AntwortenLöschen
  151. Your photographs are so crisp and clear and lovingly composed. Your attention to detail shines through. I'd love to see you offer prints for framing, though cards (both postcards and greeting cards) are more affordable and easily used. Please enter me in your drawing, then come and visit my blog and enter mine. Hope to see you soon!
    -Janine in Japan
    http://CraftyTokyoMama.wordpress.com

    AntwortenLöschen
  152. Your photography is incredible! You could sell cards, prints, canvases, wall art, pillows. So many possibilities.

    I found you through Sew Mama Sew's Giveaway.

    AntwortenLöschen
  153. Hi,
    Thank you for entering me in your giveaway.

    jen dot s dot chandler at gmail dot com

    I do enjoy your blog name - it is very international, elegant and coordinates well with the spirit and "look" of your beautiful blog.

    Your photos are just lovely. I think they would make beautiful, individual prints - or shown as small square prints hung together (4, for example). Also, these would make beautiful thank you cards (open cards that could also be for various events). Even printable stickers people could use on their own stationery, such as in wedding invites, etc.

    Thanks again!

    AntwortenLöschen
  154. Your photos are lovely. Could you print them out on fabric to make totes or cushions with them?

    AntwortenLöschen
  155. Crazy-cute giveaway! Thank you for putting together this creatively awesome prize! I do not know what your name means so I cannot comment on that. But, I was immediately immersed in the beauty of your photography. thank you for making my morning so delightful!
    Pick me Mr. Random number generator!! Ooohhh, Pick me!!
    ♥♥

    AntwortenLöschen
  156. Beautiful photos. They would be nice as the cover of notebooks and journals.

    AntwortenLöschen
  157. I love your blog- very pretty name would be pretty on labels also. Love your cards- they would be beautiful framed 5x7 or 8x10 prints
    Jennifer
    ejxd95@gmail.com

    AntwortenLöschen
  158. I love your blog header! I was going to say something about it even before I read that you wanted an opinion! As for the cards, they're gorgeous!

    AntwortenLöschen
  159. So romantic! I'd have to leave them as love notes to my DH. :)

    AntwortenLöschen
  160. Wow! Your blog is filled with gorgeous pictures! You are a wonderful photographer. Thanks for the great giveaway!

    AntwortenLöschen
  161. beautiful.

    thanks

    atchisonsteph@gmail.com

    AntwortenLöschen
  162. So pretty! Thanks for giving! stacyjj3@yahoo.com

    AntwortenLöschen
  163. Beautiful postcards, I've always loved those flowers but never knew what they were called.

    AntwortenLöschen
  164. your photos are stunning. i love the soft colors and the white. I think your blog look goes along with your products.

    I'd love to hang your photos up. can you do sizes bigger than cards? maybe journals. someone mentioned Sarahjanestudio on etsy. i agree. she has a lot of good ideas.

    AntwortenLöschen
  165. Hello demoiselle Libellule : 'quel joli nom' such a nice name , especcially for french !!
    I find your cards really beautiful and I think you could sell them for digital art design (wall paper or blog theme ??) or you could make stationary and print them on lot's of different supports as plastic tote bags (for supermarket), ceramic mugs or just scrapbooking paper... What do you think ?
    Thanks for the game and good luck !!!
    cecilie from france

    AntwortenLöschen